گوناگون

وزیر نیرو: مشکلی در تامین آب و برق شهری و صنعتی هشترود وجود ندارد

81200626 5759790

به گزارش ایرنا، حمید چیت چیان روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات آب آشامیدنی هشترود، پایاب سد سهند و برق شهرک صنعتی این شهرستان افزود: اقدامات لازم برای تامین برق و آب مورد نیاز مردم این شهرستان و واحدهای تولیدی انجام شده است.

امام جمعه هشترود نیز در این جلسه خواستار تکمیل پایاب مرحله اول و دوم سد سهند شد و گفت: با اتمام عملیات اجرایی این پایاب ها، مشکل عمده کشاورزان منطقه حل می شود.

حجت الاسلام سیدسعید رشادی خواستار تامین آب آشامیدنی هشترود از سد کلقان شد و افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و خدمات رسانی مطلوب به آنان وظیفه مسوولان است.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: در صورت انتقال آب از سد کلقان به این شهر، آب سد سهند نیز برای مصارف صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.

حسن مستفید خواستار تامین اعتبار برای تکمیل مجتمع های آبرسانی آلمالو و کوهسار و آبرسانی به شهر نظرکهریزی شد و افزود: با توجه به شروع فصل تابستان و کمبود منابع آبی در منطقه، آبرسانی به شهر نظرکهریزی ضروری است.

وی یادآوری کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرک صنعتی هشترود در کنار آزاد راه و خط آهن شمالغرب، اکنون سرمایه گذاران این شهرک با کمبود برق و آب مواجه بوده و این امر موجب دلسردی آن ها شده است.

مستفید با بیان اینکه تامین 32 مگاوات برق برای این شهرک ضروری است، ادامه داد: با ایجاد پست سیار برق در این شهرک می توان این مشکل را حل کرد.

7486/590/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا