گوناگون

پرداخت حق بیمه تمامی بیمه شدگان گنبدی غیرحضوری می شود

81243016 5832549

ˈحسین زنجانیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: هم اکنون پرداخت حق بیمه بصورت غیرحضوری تنها برای کارفرمایان کارگاه ها میسر است که در نظر است این امکان برای بیمه شدگان مشاغل آزاد نیز میسر شود.

وی بابیان اینکه هم اکنون 2 هزارو 45 نفر از کارفرمایان این شهرستان حق بیمه خود را بصورت غیرحضوری پرداخت می کنند، افزود: علاوه براین تعداد یکهزار ˈکلمه عبورˈ و ˈرمزˈ جهت تحویل به علاقمندان پرداخت غیرحضوری حق بیمه تهیه شده است.

زنجانی اضافه کرد: پرداخت غیرحضوری حق بیمه علاوه بر صرفه جویی در هزینه، از مراجعه حضوری افراد به تامین اجتماعی و تلف شدن وقت آنان نیز جلوگیری خواهد کرد.

وی همچنین با رد دریافت مبالغی از بیمه شدگان بابت دادن کلمه عبور و رمز جهت پرداخت غیرحضوری حق بیمه، تصریح کرد: ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در کل کشور رایگان است و تنها دربحث صدور دفترچه بیمه المثنی مبلغی از بیمه شده اخذ می شود.

رییس شعبه تامین اجتماعی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: درصورت گزارش این تخلف از سوی افرادی که بابت دریافت کلمه عبور و رمز مبالغی پرداخت کرده اند، با متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

زنجانی گفت: هم اکنون 36 هزارو 75 بیمه شده اصلی و 65 هزارو 375 بیمه شده تبعی تحت پوشش این اداره بوده و از خدمات بیمه ای آن استفاده می کنند ضمن اینکه 9 هزارو 531 نفر آنان مستمری بگیر هستند.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا