گوناگون

پيروزي تيم ملي واليبال استراليا مقابل ايران

به نقل از ايرنا، تيم ملي واليبال ايران عصر امروز يکشنبه سومين ديدار دوستانه خود را برابر استراليا در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران برگزار کرد.

اسلوبودان کواچ سرمربي تيم ملي واليبال در ست هاي اول و دوم از ترکيب اصلي تيم استفاده کرد و با امتيازهاي 25 بر 17 و 25 بر 13 به پيروزي رسيدند. اما در ست هاي بعدي از ترکيب جوانان کم تجربه استفاده کرد و آنان در سه ست متوالي با اميتازهاي 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 8 مغلوب استراليا شدند تا در نهايت تيم ملي واليبال ايران سه بر دو مغلوب استراليا شود.

ملي پوشان واليبال ايران بامداد چهارشنبه براي برگزاري اردوي برون مرزي خود راهي بلغارستان مي شوند تا ضمن برگزاري اين اردو ، چند ديدار دوستانه و تدارکاتي نيز با تيم ملي واليبال بلغارستان داشته باشند.

تيم ملي واليبال ايران خود را براي حضور در ليگ جهاني واليبال که از دوم خردادماه آغاز مي شود، آماده مي کند. ملي پوشان ايران بعد از بلغارستان راهي صربستان مي شوند تا قبل از رويارويي با تيم ملي ايتاليا در ليگ جهاني چند بازي دوستانه نيز با تيم ملي صربستان داشته باشند.

تيم ملي واليبال استراليا نيز فردا سه شنبه تهران را به مقصد سيدني ترک خواهد کرد.

ملي پوشان واليبال استراليا در اردوي پنج روزه خود در تهران چهار بازي تدارکاتي انجام دادند که در سه بازي مغلوب تيم ملي ب (يک بازي ) و تيم ملي الف ايران (دو ديدار) شدند و يک بازي را نيز سه بر دو در برابر تيم ملي الف به سود خود خاتمه دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا