گوناگون

پیام آیت‌الله‌ موسوی‌اردبیلی برای وقایع اخیر عراق

آیت‌الله العظمی موسوی‌اردبیلی در پی وقایع اخیر عراق پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فاجعه هجوم ددمنشانه تروریست‎ها به خانمان و شهر و دیار مسلمانان و کشته و مجروح و آواره شدن مردم بی‎دفاع در عراق عزیز تأسف و نگرانی و درد و دریغ را در جان هر آزاده‎ای برمی‎انگیزد.

مردم ستیزانی که پس از برگزاری انتخابات و اعلام رای مردم شریف عراق هجوم و تخریب و خون‎ریزی را توسعه داده‎اند از سوی دشمنان امت اسلام و کوردلانی حمایت می‎شوند که آسایش و برادری و وحدت مسلمانان را فدای منافع و مطامع خود می‎کنند. تروریسم در همه اشکال آن و در هر کجای عالم، در اسلام محکوم و مردود است. هر کشور و یا گروهی که برای تروریست‎ها تدارکات تسلیحاتی و مالی فراهم می‎آورد خود را در مقابل باور دینی و ملی مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی قرار می‎دهد.

حمایت از عراق در مقابله با تروریستی وظیفه و مسئولیت آحاد مسلمانان است. مسلمانان بیدار می‎دانند که پشت پرده این جنایات دشمنان اسلام هستند و اصلی‎ترین هدف آنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان و برافروختن جنگ میان برادران است. بر همه دولت ها و قدرت های اسلامی است که با قدرت و قوت از مردم بی‌پناه در برابر این تروریست های خونریز دفاع کنند. از همه مسلمانان درخواست دارم با بیداری، هوشیاری و تضرع به درگاه الهی برای خلاصی از این دشمنان دعا کنند و از درگاه خداوند واحد مقتدر ذو انتقام، عزت و نصرت اسلامیان و نابودی دشمنان را عاجزانه مسألت دارم.

سید عبدالکریم موسوی اردبیلی

سیزدهم شعبان المعظم 1435 »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا