گوناگون

چرایی عدم حضور نماینده وزارت راه وشهرسازی در برنامه این هفته مناظره

81182445 5727856

قاسم بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه این هفته مناظره و اختصاص آن به موضوع ادامه طرح مسکن مهرگفت:بخاطر پیشگیری از تشویش افکار عمومی و همچنین افزایش نگرانی های مردم و متقاضیان مسکن مهر و اینکه مبادا مردم تصور کنند وزارت راه و شهرسازی به خاطر مخالفت با مسکن مهراین پروژه را رهاکرده،نماینده ای ازاین وزارتخانه در این برنامه حضور پیدا نکرد.

وی با تاکید براینکه همه برای تعیین تکلیف این پروژه تلاش می کنند، گفت:در انتهای این برنامه هم باوجود اینکه چهار نفر در موافقت با ادامه روند اجرای طرح مسکن مهر صحبت کردند و تنها یک نفر از دانشگاه به بیان نظرات مخالف با مدعوین پرداخت،مردم هم نظر وزارت راه و شهرسازی را مورد تائید قرار دادند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی تصریح کرد: این وزارتخانه از جهت اینکه این پروژه باید با امکانات کامل و رفع مشکلات آن افتتاح شود موافق آن است چرا که در کنار مردم قرار دارد اما از جهت اینکه اجرای آن باتوجه به شرایط اقتصادی کشورامکان پذیر نیست ودولت نباید راسا در ساخت و سازها ورود کند، با آن مخالف است.

وی با اشاره به نتیجه نظرسنجی این برنامه گفت: مقایسه نسبت 69 درصد مخالفان ادامه روندکنونی مسکن مهر در مقایسه با 39 درصد موافقان آن نشان دهنده و نمود نظرات کارشناسی وزارت راه در قضاوت افکار عمومی بود.

به گفته بی نیاز در صورت حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی و بیان مخالفت باادامه روندکنونی طرح مسکن مهر،این تصور برای افکار عمومی ایجاد می شد که وزارت راه پیگیری حل مشکلات مسکن مردم را فراموش کرده است در حالی که این وزارتخانه رفع مشکل مسکن مردم را از دغدغه های اصلی خود می داند.

وی درپایان گفت: همانطور که وزیر راه و شهرسازی پیش از این بارها اعلام کرده است تمامی ارکان این وزارتخانه تلاش می کنند هرچه سریعترواحدهای مسکن مهر را با امکانات به مردم تحویل دهند.

سیام(4)**2021**1590

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا