گوناگون

کاکا:نبايد به‌خاطر مصدوميت نيمار خودمان را ببازيم

کاکا، بازيکن برزيلي سابق ميلان با جدايي از اين تيم به اورلاندو پيوست و از اين تيم آمريکايي به صورت قرضي راهي سائوپائولو برزيل شد تا فصل آينده در اين تيم برزيلي بازي کند.

کاکا روز گذشته پس از امضاي قرارداد با باشگاه سائوپائولو در تمرين‌هاي اين تيم حاضر شد و گفت: بازگشت به سائوپائولو لحظه ويژه‌اي براي من است. يازده سال پيش در اين باشگاه شکوفا و به فوتبال جهان معرفي شدم. بازگشت به باشگاهي که خاطرات زيادي از آنجا داري اتفاقي رويايي و شيرين است. خيلي خوشحالم که بار ديگر هواداران سائوپائولو را از نزديک ديدم. امروز روز بسيار ويژه‌اي براي من است. با سائوپائولو بود که توانستم شناخته شده و به فوتبال جهان معرفي شوم.

هافبک سابق تيم ميلان در ادامه گفت: از بازگشت به سائوپائولو خوشحالم. همسر و فرزندانم نيز از حضور در اينجا خوشحالند و بي‌صبرانه منتظرم که براي تيمم به ميدان بروم. سائوپائولو بازيکنان خيلي خوبي دارد. روجريو سني و لوئيس فابيانو دو بازيکني هستند که من علاقه زيادي به آنها دارم. از اين که قرار است با اين دو هم‌تيمي باشم خيلي خوشحالم. البته بايد از مسئولان باشگاه سائوپائولو نيز تشکر کنم که اين فرصت را به من دادند تا در تيم محبوبم بازي کنم.

کاکا که در فهرست اسکولاري براي حضور در جام‌جهاني قرار نداشت، درباره مصدوميت نيمار گفت: به عنوان يک هوادار فوتبال از اين خبر خيلي ناراحت شدم. هم برزيل و هم جام‌جهاني از اين مصدوميت ضرر مي‌کنند. اميدوارم مصدوميت نيمار باعث نتيجه نگرفتن برزيل نشود. البته اين مصدوميت مي‌تواند انگيزه بازيکنان برزيل را نيز در ادامه جام جهاني بالا ببرد تا آنها نتيجه خوبي بگيرند. نبايد زانوي غم بغل بگيريم و به خاطر اين مصدوميت گريه کنيم. بايد با قدرت پيش برويم.

برزيل بامداد چهارشنبه در مرحله نيمه‌نهايي جام‌جهاني برابر آلمان به ميدان مي‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا