گوناگون

رییس جدید مجمع عالی بسیج سپاه خاش انتخاب شد

81229251 5809156

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، امام جمعه خاش در نشست اعضا مجمع شورای عالی بسیج خاش با اشاره به خصوصیات مدیران بسیجی گفت: مدیران بسیجی علاوه بر کارایی و تخصص باید پاکی و صداقت داشته باشند.

حجت الاسلام ˈمحمدحسین میریˈ تقوا محوری، خدامحوری و مدارا کردن با مردم را از دیگر خصوصیات مدیران بسیجی دانست.

وی اظهار داشت: با توجه به تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی، مدیریت کشور باید با تفکر بسیجی اداره شود.

سرهنگ پاسدار موسی اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش نیز با اشاره به جان فشانی و از خود گذشتگی های بسیجیان در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: با الگو گرفتن از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ما نیز باید از تعلقات مادی بگذریم و با اتحاد و انسجام اهداف انقلاب را محقق کنیم.

رییس مجمع عالی بسیج شهرستان خاش هم گفت: ارائه راه کارهای خلاقانه و مبتکرانه در زمینه اعتلا وضعیت بسیجیان، تهیه و اجرای طرح های کارشناسی برای بسط و گسترش بسیج دهها میلیونی و اعلام موضع نسبت به مسائل روز مرتبط با انقلاب از وظایف شورای عالی بسیج است.

ˈقاسم کوچکزاییˈ با اشاره به ضرورت ایجاد شورای عالی قشر بسیج بیان کرد: نقش آفرینی اقشار مختلف برای کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از اهداف مهم تشکیل این شورا است.

وی اظهار داشت: شورای عالی بسیج ترکیبی از اعضا و شورای حوزه های کارمندی نواحی، متشکل از رییس، نایب رییس، دبیر مجمع شورای عالی و دو نفر بازرس است که با رأی اعضا مجمع شورای عالی قشر بسیج شهرستان به مدت دو سال انتخاب می شوند.

به گزارش ایرنا، نشست مجمع شورای عالی قشر بسیج شهرستان خاش به منظور انتخاب اعضا هیات رییسه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مدیر آموزش وپرورش، کارمندان بسیجی، مدیران دستگاه های اداری و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان و معتمدان و ریش سفیدان بسیجی در حسینیه صاحب الزمان (ع) شهرستان خاش تشکیل شد.

پیش از این علیرضا شهرکی فرماندار سابق خاش ریاست این مجمع را برعهده داشت.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان قرار دارد. ک/2

7312 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا