گوناگون

کتابنامه سبط ‌النبی(ع) منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباس جعفری، دبیر کمیته علمی کنگره درباره کتاب نامه سبط النبی(ع) گفت: این کتابنامه، حاوی آثار مکتوب، محصولات فرهنگی و تابلوهای هنری که از ابتدای تاسیس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به زبان های فارسی، عربی، ترکی، هوسا، اسپانیولی، انگلیسی، اردو و … می‌باشد که در شمارگان مختلف چاپ و در اختیار علاقه ‌مندان در سراسر جهان قرارگرفته است.

وی گفت: در این کتابنامه، بخشی از آثاری که به زبان های دیگر در دست اقدام برای ترجمه و نشر می‌باشند، نیز فهرست شده است.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: در قمستی از این کتابنامه، کتابهای دیگری که پیرامون چهارده معصوم (ع) نگاشته شده و بخشی از مطالب آنها درباره سیره امام حسن مجتبی(ع) می‌باشند، نیز معرفی شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: این کتابچه به سفارش دبیرخانه‌ کمیته علمی همایش بین المللی سبط النبی(ع) با همت و تلاش همکاران اداره ترجمه تهیه شده که از زحمات آنها تشکر و قدردانی می‌شود.

همایش بین‌ المللی سبط‌ النبی به همت مجمع جهانی اهل بیت (ع) و با مشارکت برخی از نهادها و موسسات بین المللی و فرهنگی فعال در داخل و خارج کشور، اول و دوم تیرماه برابر با 24 و 25 شعبان المعظم به مدت 2 روز در تهران در سالن اجلاس سران با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا