گوناگون

کردستان نخستین تکمیل کننده اطلاعات پایه موقوفات در کشوراست

81202554 5763079

سلمان روحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه جامع موقوفات و اماکن متبرکه یک بانک اطلاعاتی تحت شبکه است که کلیه اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه در آن به ثبت خواهد رسید.

وی ثبت و ضبط اطلاعات، شفاف سازی، تسریع در دسترسی به اطلاعات و عمل به نیات واقفین خیر اندیش را از اهداف راه اندازی سامانه جامع موقوقات و اماکن متبرکه در سازمان اوقاف عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: این اداره کل با بسیج شبانه روزی نیروهای واحد حقوقی ثبتی شهرستان ها موفق شد تمامی اطلاعات موقوفات استان را جمع آوری و در این سامانه به ثبت برساند.

وی افزود: واحد حقوقی ثبتی اداره کل اوقاف با استفاده از اطلاعات سامانه با حذف اشتباهات انسانی و بهره وری از فناوری های نوین در راه خدمت به موقوفات و اماکن متبرکه استان تلاش خواهد کرد.

روحی در بخش دیگری از سخنان خود از اخذ 195 میلیون متر مربع سند اراضی موقوفه روستای زیویه از توابع شهرستان بیجار در سال جاری خبر داد خبر داد و گفت: سه دانگ از اراضی روستای زیویه ملک موقوفه است که با اخذ اسناد این اراضی مالکیت موقوفه تثبیت شد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در زمینه اخذ اسناد مالکیت امید می رود در سال جاری بیش از300 جلد سند مالکیت اخذ شود.ک/3

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا