گوناگون

کريمي: از کار با خطيبي لذت مي‌برم

فريد کريمي در مورد حضورش در باشگاه تراکتورسازي گفت: به عنوان سرباز به تراکتورسازي آمدم و خيلي دوست داشتم در خدمت اين تيم باشم، البته يک سال با باشگاه صباي قم قرارداد دارم و اميدوارم بتوانم به تراکتورسازي کمک کنم و در صورت گرفتن رضايتنامه مدت بيشتري در اين تيم بمانم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کني تراکتورسازي بتواند فصل آينده به موفقيت برسد خاطرنشان کرد: با صحبت‌هايي که شنيدم باشگاه به دنبال جذب بازيکن است و در پست‌هايي که کمبودهايي وجود دارد مي‌خواهد نفرات جديدي بگيرد، اميدوارم بازيکنان خوبي جذب شوند تا تراکتورسازي حضوري پرقدرت در رقابت هاي فصل بعد داشته باشد.

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي در مورد اردوي اين تيم در تهران اظهار داشت: شرايط اردوي ما بسيار خوب بود، در تمرينات نظم خوبي وجود داشت و کار رابسيار پرنشاط دنبال مي‌کرديم. اميدوارم در پست‌هايي که نياز به حضور بازيکن جديد است بتوانيم يارگيري کنيم تا با نفرات کاملتري به ترکيه برويم.

کريمي با اشاره به اينکه هواداران انتظار زيادي از تراکتورسازي دارند خاطرنشان کرد: اين مسأله از جهتي مي‌تواند مثبت باشد و از جهتي مي‌تواند استرس بازيکنان را بالا ببرد. ما بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا با پيشرفت بيشتر به وضعيت خوبي برسيم. به هر حال مردم از تيم انتظار دارند بايد تمام تلاش‌مان را بکنيم تا به موفقيت برسيم.

وي در پايان گفت: از هواداران درخواست مي‌کنم صبر کنند تا تيم به طور کامل بسته شود، مطمئن باشيد تراکتورسازي سال خوبي را پشت سر خواهد گذاشت. از وقتي که به تراکتورسازي آمدم از کار کردن با رسول خطيبي لذت بردم و اميدوارم در کنار يکديگر نتايج خوبي به دست بياوريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا