گوناگون

کشتار مردم بیگناه از بارزترین مظاهر محاربه با خداست

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این بیانیه آمده است: توطئه هایی که امروز علیه عراق و مردم عراق صورت می گیرد حلقه ای جدید از سلسله توطئه های استکبار جهانی و هم پیمانانش علیه مردم منطقه از سویی و حاکمان ظالم و مزدورانی که اقدام به جنایت و سرقت اموال مردم منطقه می کنند از جهتی و خطیبان و سلاطین و علمای بدطینت از سوی دیگر است.

مردم عراق و رهبران دینی و سیاسی قدرتمند آن به اذن خداوند و با وحدت و عزم و اراده بیشتر و با هدف ایجاد عراقی متحد و منسجم از همه طوایف مذاهب و دین و نژاد قادر هستند این مرحله را پشت سر گذارند؛ ارتش و مردم قهرمان و مؤمن عراق، تکفیریهای وحشی داعش را نابود خواهند کرد، تا عبرتی باشد برای تمامی کسانی که قصد تجاوز به عراق و مردم و مقدسات آنان را دارند. اقدامات ارتش و مردم عراق موجب پشیمانی هم پیمانان بین المللی و داخلی تروریستها خواهد شد که در گناه تکفیریهای تروریست شریک شده اند و جز خفت و ننگ و عار چیزی برای خود ندارند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اعلام می کند، اقدامات جنایتکارانه تکفیریهای داعش در عراق و قتل و کشتار مردم بی گناه از بارزترین مظاهر محاربه با خدا و رسول اکرم(ص) و فساد بر روی زمین است و بر همه کسانی که توانایی دارند واجب است که طبق کتاب خدا و سنت رسول اکرم(ص)، و اجماع علمای همه مذاهب، از مردم و دولت عراق در دفاع از جان و مال و آبرویشان حمایت کنند .

ملتمسانه از خداوند سبحان می خواهیم که بر مردم عراق منت نهد و آنان را بر دشمنانش پیروز گرداند و امنیت و ثبات را به همه بخشهای آن بازگرداند و از او می خواهیم که بر مردم فلسطین با پیروزی آنان بر علیه رژیم صهیونیستی منت نهد و نیز بر تمامی امت اسلامی با وحدت کلمه و عزت و سربلندی و پیروزی بر دشمنانش منت گذارد و خداوند شنونده و اجابت کننده است.

                                                                                      

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا