گوناگون

کمبودی در بازار ساری وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله هادیان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: افزایش عرضه و نظارت بر توزیع اقلام خوراکی و کالاهای اساسی سبب شده تا آرامش بر بازار حاکم شود و بازار با هیچگونه چالشی مواجه نبوده است.

وی با اشاره به اهمیت مواد غذایی و مصرفی شهروندان و با بیان اینکه تاکنون کمبودی در بازار وجود ندارد گفت: برای توزیع شیر نیز با 20 کارخانه لبنیاتی هماهنگ شده و بازار از فراروانی شیر برخوردار است.

هادیان با عنوان اینکه، در راستای حمایت از مصرف کننده و حاکمیت آرامش بر جامعه با نظارت دائمی، تلاش در تقویت و تنظیم بازار عرضه و تقاضا صورت می گیرد، تامین مورد نیاز نان در ماه مبارک رمضان را از مهم‌ترین اقدامات بیان کرد و یادآور شد: از مسئولان مربوطه خواسته شد  برای جلوگیری از مسایل و مشکلات حوزه نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان، نظارت و پایش خود را بر کیفیت نان عرضه‌ای در سطح شهرستان افزایش دهند.

وی از نظارت امور دامپزشکی بر کشتار گاه ها و نحوه توزیع خبر داد و خاطر نشان کرد : در راستای توزیع گوشت قرمز و سفید در بازار شهرستان ساری مشکلی وجود ندارد و بخشداران شش گانه و دهیاران در راستای توزیع مرغ  و اقدام اساسی برای دسترسی آسان تر روستاییان اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا