گوناگون

گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت امسال به بهره برداری می رسد

81176066 5716309

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ˈعبدالقهار ناصحیˈ افزود: اجرای این طرح از اواخر سال گذشته آغاز شده بود که هم اکنون با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و 25 میلیارد ریال سرمایه گذاری در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به این شهرک زمینه حضور پررنگ سرمایه گذاران در این منطقه صنعتی فراهم خواهد شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی خرمدشت که به لحاظ مساحت بزرگ ترین شهرک صنعتی در کشور می باشد تاکنون دو هزار و 450 هکتار از اراضی آن به تملک درآمده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی خرمدشت 118 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده است که تعداد 28 واحد آن با سرمایه گذاری 1500 میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از یکهزار نفر به بهره برداری رسیده است.

ناصحی گفت: شهرک صنعتی خرمدشت از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و با جاذبه های مناسب برای سرمایه گذاران در سالهای نه چندان دور به یکی از قطب های بزرگ صنعت کشور تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین همچنین در خصوص وضعیت برخورداری شهرک ها و نواحی صنعتی این استان از گاز گفت: در حال حاضر از 15 شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان هفت شهرک صنعتی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و عملیات اجرایی گازرسانی به پنج شهرک صنعتی در حال اجرا می باشد و تعداد سه شهرک صنعتی باقیمانده نیز در برنامه طراحی گازرسانی این شرکت قرار دارند.

بیش از 550 واحد تولیدی بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مشغول به فعالیت می باشند، تقریبا همین تعداد واحد نیز مراحل مختلف طراحی، ساخت و اجرا را پشت سرمی گذارند.

7392/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا