گوناگون

گزارش تمرینات پنجشنبه سرخپوشان در ترکیه

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تمرین نوبت صبح سرخپوشان از ساعت 10 تا 11 صبح به وقت محلی در سالن مجهز بدنسازی به کار با وزنه اختصاص یافت. پس از آن، کادر فنی بازیکنان را به چند گروه تقسیم کرده و به تمرین با وزنه پرداختند.
 
تمرین بعدازظهر تیم هم از ساعت 17 به وقت محلی آغاز شد. با اینکه یک دستگاه مینی بوس در اختیار تیم بود، به دلیل مسافت کم، بازیکنان پیاده در محل تمرین حضور یافتند. اعضای تیم از شرایط آب و هوایی محل اردو راضی هستند.
 
تمرین بعدازظهر با دویدن شروع شد و دروازه‌بان‌ها زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند. بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها به سه گروه تقسیم شدند و دور دایره‌ای فرضی قرار گرفتند و توپ را با دست و پا و سر و ضربات بغل پا بین هم رد و بدل کردند. این مرحله از تمرین 45 دقیقه به طول انجامید. همین سه گروه، پاسکاری‌های تحت فشار را انجام دادند. هر گروهی که ناکام می‌شد، اعضای آن گروه باید دور زمین می‌دویدند.
 
در ادامه بازی فوتبال در دستور کار قرار گرفت که هر تیمی که می‌باخت دور زمین می‌دوید. تمرین بعدازظهر به مدت 90 دقیقه به طول انجامید. پس از پایان تمرین سرخپوشان، پیکانی‌ها برای آغاز تمرینات خود وارد زمین شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا