گوناگون

یک چهارم از ظرفیت تنها کلینیک دندانپزشکی معلولان شمال شرق کشور استفاده می شود

81162615 5692928

حمید مستشاری روز سه شنبه در حاشیه همایش تجلیل از دندانپزشکان خیرموسسه معلولان شهید فیاض بخش در جمع خبرنگاران افزود: خدمات کلینیک دندانپزشکی معلولان مشهد که از دو سال گذشته با همت خیرین افتتاح شده، در سطح کشور منحصر به فرد است .

وی اظهار داشت: این کلینیک با 12 یونیت دندانپزشکی، اتاق عمل و تجهیزات کامل قابلیت پذیرش معلولان از شمال شرق کشور را داراست.

وی بیان کرد:سالانه حدود هفت هزار معلول برای بهره گیری از خدمات دندانپزشکی در این کلینیک پذیرش می کند،در حالی که ظرفیت پذیرش آن قریب به 30 هزار نفر است.

وی گفت: به دلیل کمبود دندانپزشک توانایی پذیرش بیماران معلول بیشتری را نداریم.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر 55 دندانپزشک در این کلینیک به صورت افتخاری ارایه خدمت می کنند و از دیگر دندانپزشکان نیز خواهان حضورشان در این مرکز هستیم.

مستشاری گفت: برای دندانپزشکانی که وقت حضور مستمر در کلینیک را دارند، نیز آمادگی پرداخت حقوق طبق تعرفه های نظام پزشکی را داریم.

عضو هیات مدیره موسسه معلولان فیاض بخش افزود: هزینه نرخ خدمات دندانپزشکی 50 درصد از تعرفه ها است و از کسانی که توان پرداخت ندارند،هیچ پولی اخذ نمی شود.

وی در پایان گفت: بهزیستی خراسان ضوی سالانه برای خدمات دندانپزشکی معلولان 40 میلیون ریال به کلینیک دندانپزشکی موسسه معلولان ذهنی و حرکتی فیاض بخش مشهد پرداخت می کند.

7487/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا