گوناگون

خرید بیش از سه میلیون تن “گندم” و پرداخت همه مطالبات

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع رساني بانک سپه، محسن ملکي مدير پروژه خريد تضميني گندم بانک سپه با اشاره به اهميت خريد تضميني محصولات کشاورزي از جمله گندم گفت : تاکنون 3 ميليون و 170 هزار تن گندم از کشاورزان 27 استان خريداري شده است.
 
وي با بيان اينکه کليه مطالبات گندم کاران به حسابشان واريز شده است ، افزود: تاکنون 33 هزار و 660 ميليارد ريال به کشاورزان پرداخت شده و هيچ‌گونه طلبي براي فروش گندم وجود ندارد.
 
سخنگو و مدير پروژه خريد تضميني گندم اظهار داشت: اين ميزان خريد تاکنون از 534 مرکز در 5115417 محموله انجام شده است. ملکي اظهار داشت: استان خوزستان با حدود 958 هزار تن گندم تاکنون رکورددار بوده است.
 
وي افزود: اين اهميت مي طلبيد تا بانکي مطمئن و توانا براي اجراي آن انتخاب شود و با توجه به تجربه و تخصص بانک سپه درسال هاي اخير و موفقيت چشمگير اين بانک در اجراي طرح، د ولت براي چهارمين سال متوالي بانک سپه را به عنوان بانک عامل خريد تضميني محصولات کشاورزي و گندم انتخاب کرد. ملکي با بيان اينکه بانک سپه به عنوان بانک عامل اين پروژه ملي تنها وظيفه واريز وجه کشاورزان را به عهده دارد ، گفت: اين وجه بايد از سوي دولت تأمين شود.

مدير پروژه خريد تضميني گندم بانک سپه اظهار داشت: برغم اينکه بانک سپه وظيفه اي براي تأمين منابع مالي اين طرح بر عهده ندارد اما به دليل رفع دغدغه خاطر کشاورزان به عنوان قشر مولد و زحمت کش جامعه بخشي از منابع خود را براي اين منظور در نظر گرفته است.
 
وي افزود: اين منابع زماني که مراجع ذيربط در تأمين بودجه طرح با مشکل مواجه شود ، مورد استفاده است و از سوي بانک سپه به حساب کشاورزان واريز مي شود.
 
ملکي با بيان اينکه تمام امکانات بانک سپه براي اجراي هرچه بهتر اين طرح ، هماهنگ شده است ، اظهار داشت: تلاش  همکاران در بانک سپه انجام امور و ارائه خدمت به همه مشتريان به ويژه  کشاورزان گرامي به بهترين شکل ممکن است. وي گفت: روند انجام کار طي اين چهار سال گذشته و بازخورد گرفته شده از کشاورزان گرامي بيانگر موفقيت بانک سپه در اجراي هر چه بهتر اين پروژه ملي است.
 
مديرعامل بانک سپه در سومين دوره آيين معرفي و تقدير از سرآمدان روابط عمومي کشور به عنوان مدير برتر معرفي شد و لوح تعالي گر برتر ارتباطي به سيد کامل تقوي نژاد مديرعامل سپه رسيد.
اين لوح از سوي سازمان ملي استاندارد ايران، موسسه فرهنگي روابط عمومي آرمان و سرآمدي روابط عمومي به مديرعامل بانک سپه اهدا شده است.
 
روابط عمومي بانک سپه هم تنديس زرين سرآمدي را در سومين دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومي از آن خود کرد.
 
اين تنديس بر اساس مدل تخصصي شده EFQM در روابط عمومي و کسب امتيازات لازم به روابط عمومي بانک سپه اعطا شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا