گوناگون

نزاع دسته جمعی در تپه “هره گال” یک کشته و 39 مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، اهالی دو روستای باینگان و بیوند از توابع شهرستان های پاوه و جوانرود از ظهر امروز جمعه به دلیل اختلاف بر سر حدود مراتع تپه هره گال وارد یک نزاع دسته جمعی شده و همچنان با سلاح های سرد و گرم به این درگیری ادامه می دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأیید این خبر به خبرنگار مهر گفت: با ورود نیروی انتظامی به ماجرا برخی از طرفین درگیری به سمت مأمورین نیروی انتظامی نیز شلیک کرده اند که بلافاصله دستگیر می شوند.

سردار کریم کشوری گفت: در برخی از فصول سال برخی مشاجره ها بر سر مراتع در مناطق مختلف دیده می شود اما این بار با بالاگرفتن درگیری نیروی انتظامی وارد عمل شده و اوضاع را تحت کنترل دارد.

وی با اشاره به اینکه عاملان اصلی حادثه دستگیر شده اند گفت: تعداد بیش از 40 مجروح این حادثه به بیمارستان شهر پاوه منتقل شده اند و یک نفر نیز بر اثر این منازعه کشته شده اند.

سردار کشوری گفت: اهالی تعدادی دیگر از روستاهای اطراف قصد ورود به منازعه در حمایت از روستاهای درگیر را داشته اند که نیروی انتظامی از این موضوع ممانعت و در نهایت آرامش را تا حدود زیادی به این منطقه باز گردانده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شورای تأمین شهرستان پاوه تشکیل جلسه داده و برای برخورد با عاملان بی نظمی و برگرداندن آرامش کامل و حل شدن اختلافات تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای تأمین در فرمانداری شهرستان پاوه ساعاتی قبل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا