گوناگون

برگزاری جلسه‌ای درباره “ماهواره ملی” با حضور معاونان صدا و سیما در آینده‌ای نزدیک

سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن گفت: جلسه امروز با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد آغاز شد که طی آن گزارشی درباره مسائل فعلی این سازمان ارائه شد که در برخی از زمینه‌ها از کمیسیون صنایع و معادن درخواست کمک کردند.

وی تصریح کرد: سپس جلسه‌ای با حضور معاون پارلمانی صدا و سیما برگزار شد که یکی از معاونان وی درباره دیجیتال شدن شبکه‌های سیما،‌ وضعیت فعلی و کسری بودجه گزارش دادند همچنین درباره بحث خود کفایی در دیجیتال شدن شبکه‌ها صحبت کردند.

بیاتیان ادامه داد: قرار است جلسه با معاون پارلمانی صدا و سیما ادامه یابد البته جلسه‌ای درباره ماهواره ملی که در مجلس هفتم   250میلیون دلار به آن اختصاص داده شده بود در آینده برگزار خواهد شد.

نماینده بیجار و حسن‌آباد بیان داشت: امروز جلسه‌ای با اعضای انجمن سازندگان لوازم خانگی کشور داشتیم که اعضای این انجمن گزارشی درباره معضلات و مشکلات در رابطه با واردات و بازار ارائه کردند.

بیاتیان در پایان خاطرنشان کرد: جلسه امروز مصوبه نداشت چراکه در دستور کارمان تصویب مصوبه‌ نبود و به صورت ارائه گزارش برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا