گوناگون

بازدید از پشت صحنه فیلم ” ستاره شرق”/ نهاوندی: ” فضل بن شاذان ” شایسته شناساندن به عموم مردم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم ” ستاره شرق ”  تولید صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی علی لدنی است و بازیگرانی چون محمود پاک نیت، انوشیروان ارجمند، افشین نخعی و کاوه خداشناس در آن بازی می کنند.

قائم مقام سازمان صدا و سیما و جمعی از نمایندگان مجلس، هنرمندان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما از پشت صحنه فیلم ” ستاره شرق ”  بازدید کردند.

محمود پاک نیت در این بازدید گفت: امیدوارم در چنین کارهایی بتوانیم اسلام و افراد پر تأثیر در تاریخ اسلام را به خوبی معرفی کنیم تا مشخص شود که چه افرادی چه زحمت هایی برای رشد و شکوفایی شیعه کشیده اند.

علی غفاری کارگردان این فیلم تلویزیونی هم گفت: فیلم تلویزیونی ستاره شرق اولین تله فیلم تاریخی تولید مرکز استان است و امیدوارم آخرین آن نباشد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در حاشیه آغاز رسمی پروژه تولید ساخت این فیلم تلویزیونی گفت: ساخت فیلم تلویزیونی ستاره شرق در مجموعه فعالیت سیمای مرکز خراسان رضوی در زمره آثار فاخری است که درحال ساخت است.

حجت الاسلام نهاوندی هم در این بازدید ضمن بیان گوشه هایی از زندگی فضل بن شاذان نیشابوری گفت: فضل بن شاذان از جمله یاران اندیشمند ائمه اطهار و از اصحاب امام رضا (ع) است که چهار امام همام را درک کرده است و در کوران هدایت تاریخ اهل بیت در زندان به سر می برند.

وی افزود: ایشان با نگارش یکصد و هجده کتاب و ظرفیت علمی که در زمان خود ایجاد کردند؛ شایسته شناساندن به عموم مردم هستند.

فیلم تلویزیونی ستاره شرق به زندگی ” فضل بن شاذان ” یکی از یاران امام رضا (ع) می پردازد و دوره زندگی او را در دوره حیات امام حسن عسگری (ع) و امامت امام رضا (ع) به تصویر می کشد.

این فیلم در شهرک سینمایی غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس و مناطقی از استان خراسان رضوی درحال تولید است و امسال از شبکه سراسری و شبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا