گوناگون

لرستان مهیای برگزاری سفر رئیس جمهور/ پیشنهادات استان برای طرح در سفر تدوین شد

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نگاه ویژه و مثبت رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: به رغم اینکه قرار بود سفر دکتر روحانی به لرستان دیرتر و در نیمه دوم سالجاری برگزار شود ولی با نگاه مثبت ایشان نوبت لرستان برای برگزاری سفر جلوتر انداخته شد.

وی با اشاره به انتقال مسائل و مشکلات استان در جریان سفر معاونان رئیس جمهوری به لرستان بیان داشت: به طور قطع سفر رئیس دولت یازدهم به لرستان حامل دستاوردهای مهمی در مسیر توسعه استان خواهد بود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری سفر رئیس جمهور افزود: در این راستا برنامه ریزی لازم برای میزبانی مطلوب از رئیس جمهور و هیئت دولت صورت گرفته است.

بازوند با اشاره به تشکیل کمیته های مختلف برای برگزاری مطلوب برنامه های سفر عنوان کرد: رئیس جمهور در جریان سفر دو روزه به استان برنامه های مختلفی خواهند داشت.

وی از تدوین پیشنهادات استان برای طرح در سفر هیئت دولت خبر داد و بیان داشت: در این راستا پیشنهاداتی در بخشهای مختلف به ویژه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری، کشاورزی و صنعت تدوین شده است.

استاندار لرستان از نگاه ویژه دولتمردان در راستای رفع موانع و مشکلات استان و قرارگیری لرستان در مسیر توسعه تقدیر و ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهوری حامل مصوبات ارزشمندی برای لرستان باشد.

بنابر این گزارش دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم طی روزهای 28 و 29 خردادماه به لرستان سفر خواهند کرد.لرستان به عنوان پنجمین استان میزبان سفرهای رئیس جمهوری است.

دیدار مردمی در محل ورزشگاه تختی خرم آباد، دیدار با عشایر و روستائیان، نشست با صاحبان سرمایه در قالب شورای توسعه و سرمایه گذاری لرستان، بازدید از برخی صنایع استان، دیدار با منتخبان، حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه های سفر رئیس جمهور به لرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا