Mihanpostگوناگون

بارندگی روز گذشته بوشهر ۲۷ میلیارد ریال به تاسیسات برق خسارت زد

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله پاراد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: بارندگی روز گذشته علی رغم اینکه خوشحالی مردم و کشاورزان هم استانی را بدنبال داشت اما خسارتی را نیز به تاسیسات و شبکه های برق استان وارد کرد.

وی افزود: این بارندگی که اکثر آسمان استان را دربر داشت در برخی از شهرستان‌ها با وزش باد شدید و تگرک همراه بود و همین عوامل باعث خساراتی به شبکه های برق شد.

پاراد ادامه داد: از همان لحضلات اولیه بارندگی اکیپ‌های اتفاقات برق در سطح استان در آماده باش کامل بودند و تلاش شد تمامی مسیرهایی که خاموش شده بودند درست کنند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

وی با بیان اینکه میزان خسارت وارده ناشی از این بارندگی ۲۷ میلیارد ریال است، بیان کرد: مهم‌ترین دلیل خروج فیدرهای برق از مدار بهره‌برداری در شهر بوشهر قطع و سقوط درختان بوده که این موضوع منجر به خاموشی‌های پراکنده برق شده است.

پاراد مصرف سرانه برق استان بوشهر را پنج برابر برخی از استان‌ها عنوان کرد و خاطر نشان شد: توسعه شبکه‌های برق‌رسانی و روشنایی معابر و همچنین بهبود شرایط کنونی شبکه‌های موجود از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

وی گفت: از همه شهروندان درخواست می شود در مصرف برق صرفه جویی کنند تا در طول سال با مشکل روبرو نشوند و با پرداخت به موقع صورتحساب برق مصرفی خود این شرکت را یاری کنند تا بتوانیم خدمات مطلوبی را برای رفاه و آسایش مردم عزیز ارائه دهیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح استان به حمد الله توانستیم برای بهبود شبکه‌های برق استان ۱۰۴ میلیارد تومان هزینه کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا