Mihanpostگوناگون

داعش یک عنصر کثیف و دست پرورده اسرائیل و آمریکاست / مدعیان دروغین نمی توانند پیرو ولایت فقیه باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد رضا رادان شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران  حسینی  در زینبیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه امروز داعش سر کرده اسرائیل و آمریکا است گفت: گروه داعش کثیفترین عنصر می باشد که به دست استکبار پرورش یافته است و بر سر اسلام دعوا دارند و با بریدن سر مردم بی گناه می خواهند ما را مشغول کنند.  

وی تاکید کرد: امروز باید عزاداران حسینی حواسشان باشد که دشمن به آنها نفوذ نکند پس باید مواظب انحرافات دشمن باشید.  

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا به واقعه کربلا اشاره کردو گفت: در کربلا بین حق و باطل فاصله بود و این امر هم باعث شد که کسانی که مدعای کذب بیعت با امام حسین را داشتند او را تنها گذاشتند و با او به جنگ برخواستند بنابراین ما مدعیان دروغین نباشیم.  

سردار رادان با اشاره به اینکه مدعیان دروغین نمی توانند پیرو ولایت فقیه باشند گفت: امروز باید خالصانه و واقعی پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: ما باید پیرو امام باشیم نه اینکه او پیرو ما باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: اگر پیروی ما واقعی باشد دشمن نمی تواند بین مردم نظام جمهوری اسلامی ایران انحراف ایجاد کند.

سردار رادان عنوان کرد:باید به امام پیرو و محب واقعی باشیم و از مدعیان دروغین نباشیم.

وی افزود:  اگر پیرو واقعی ولایت فقیه باشیم انحرافات نمی تواند در نظام جمهوری اسلامی ایران جا باز کند.

سردار رادان استان زنجان را پایتخت شور و شعور حسینی اعلام کرد و افزود: باید این شور و شعور روز به روز تقویت شود.

وی اظهار داشت: شور و شعور باید روز به روز پر رنگ و تقویت شود چرا که دشمنان کور دل چشم شان به این عزاداریها است بنابراین باید مواظب خودمان باشیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: معرف ما امام حسین (ع) است پس باید عزاداری ها خالصانه باشد تا در روز قیامت این امام بزرگوار دست ما را بگیرد.

عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) عبادت است/لازمه ارادات به امام حسین شور و شعور است 

همچنین رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجابا اشاره به اینکه عزاداری امام حسین (ع) عبادت است گفت: ار این عزداری با قصد غربت باشد عبادت محسوب می شود.

سردار احمد رضا رادان  در جمع عزاداران حسینی در مسجد احمدیه زنجان افزود: عزاداری برای امام حسین (ع) باید با خلوص نیت باشد چرا که هر چقدر عزاداری با خلوص نیت باشد خروجی آن هم بهتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر عزاداری ما باید خلوص نیت باشد امام حسین از ما راضی خواهد بود و در روز قیمات از این عاشقان حسینی شفاعت خواهدکرد.

دشمن همواره به دنبال ایجاد انحراف و تفرقه بین مسلمان است و برای مقابله با آن باید شور عزاداری ها را به شعور تبدیل کرد و بیش از گذشته مراقب بود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا لازمه ادارات به حضرت امام حسینی (ع) را در شور و شعور عنوان کرد.

سردار رادان گفت: محب واقعی امام حسین(ع) کسی است که سیره این امام بزرگوار را در زندگی خود انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا