گوناگون

آب مشهد كاملا تحت كنترل سنسورهاي امنيتي است

به گزارش خبرنگار مهر، حميد رضا بابايي عصر چهار شنبه در حاشيه نشست خبري كه به مناسبت هفته پدافند غير عامل در استانداري خراسان رضوي برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: آبي كه از خارج از مرز ها وارد استان خراسان رضوي مي شود قبل از مصرف شهروندان كاملا تست شده و ما هيچ گونه دغدغه اي نسبت به سلامت آن نداريم و سازمان آب و فاضلاب اين موضوع را به دقت تحت نظر دارد.

بابايي گفت: هر طرح اجرائي كه در كشور انجام شود، بايد پيوست پدافند غير عامل را داشته باشد اما برخي آن را بازدارنده مي دانند در حالي اين طرز فكر اشتباهي است.

 مديركل پدافند غير عامل استانداری خراسان رضوی با اشاره به اينكه در سوئيس براي هر نفر 50 متر مربع پناهگاه وجود دارد؛ گفت: در ايران متاسفانه در خصوص ايجاد پناهگاه براي شهروندان دچار مشكل هستيم و حتي سرانه پناهگاه براي هر نفر يك متر هم نمي شود.

بابايي ادامه داد: ماده 215 و يا همان پيوست غير عامل امري بسيار مهم براي طرح هاي اجرائي كشور است و اداراتي كه اين ماده را اجرا نكنند از پرداخت منابع محروم خواهند شد.

 مديركل پدافند غير عامل استانداری خراسان رضوی در پايان گفت: هدف من در اين مدت خدمت به مردم است واولين برنامه در اين مدت آموزش پدافند غير عامل با زباني ساده به عموم مردم است تا آن را به خوبي فرا بگيرند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا