گوناگون

آتش نشانان شهرکرد به 243 ماموریت اعزام شدند

81226617 5804673

ˈمجید علیپورˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 83 مورد عملیات آتش سوزی، 20 مورد عملیات نجات افراد حبس شده در اماکن، 36 مورد امدادو نجات ورود مار به منزل و خودرو، 39 مورد عملیات تصادفات جاده ای، پنج مورد نشت گاز، دو مورد غرق شدگی در رودخانه و 53 مورد حوادث متفرقه از حوادث بوده که نیروهای آتش نشانی به آنها اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این مدت 354 مورد استعلام و بررسی کارشناسی از ساختمان ها، اماکن عمومی و دولتی و 116 مورد تائید پروانه ساخت و پایان کار توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی انجام شد.

علیپور در پاسخ به اینکه بیشترین ماموریت ها و حوادث در شهرکرد چه مواردی است، گفت: حوادث در چهارمحال و بختیاری بطور فصلی متغییر است.

به گفته وی، در فصل بهار امداد و نجات ناشی از ورود حیوانات بخصوص مار در منزل و خودروها، فصل تابستان اطفاء حریق و فصل پائیز و زمستان تصادفات جاده ای بیشترین ها عملیات های اعزام را به خود اختصاص داده است.

وی مدت زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه را بطور میانگین چهار دقیقه دانست که با توجه به استانداردها در حد مطلوب است.

هم اکنون پنج ایستگاه آتش با 12 ماشین آب پاش و سه ماشین امداد و نجات در آتش نشانی شهرکرد فعال است و 51 نیروی عملیاتی در این مراکز به مردم خدمات ارائه می کنند.

7361/558/



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا