گوناگون

آذر خودرو نوین قم برابر تیم‌های شهید بیطرفان و ارژن فارس به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین هفته از رقابت‌های لیگ جوانه و آینده سازان کاراته کشور و پس از موفقیت تیم پاس قوامین قم در مسابقات انجام شده، تیم کاراته آذر خودرو نوین قم نیز عصر چهارشنبه با قدرت عمل کرد و برابر ارژن فارس پیروز شد.

نماینده قم که قبل از مبارزه برابر ارژن فارس در بخش کاتا به مصاف یاران جوان هرمزگان رفته و این تیم را با برد پشت سر گذاشت.

آذرخودرو نوین قم در مسابقات کومیته برابر ارژن اجازه هنرنمایی به حریف نداد و با پیروزی در اوزان ورد نظر کومیته، موفق شد ارژن فارس را با حساب 16 بر 4 مغلوب کند.

نماینده کاراته قم در دیدار نخست خود در بخش کومیته برابر یاران جوان هرمزگان روی تاتامی رفت و توانست با نتیجه یک طرفه 21 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشته و لیگ را با برد آغاز کند.

آذرخودرو نوین در شرایطی در رده پایه به تیمداری روی آورده است که تیم آذرخودرو قم سال گذشته در نخستین تجربه خود رد سوپر لیگ کاراته بزرگسالان کشور نتایج قابل توجهی گرفت و پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی، نایب قهرمان این مسابقات شد.

پس از تصویب هیئت مدیره باشگاه آذر خودرو، این باشگاه امسال برای نخستین بار با نام آذرخودروی نوین در لیگ‌های پایه کاراته کشور شرکت کرده است و به گفته مهدی کریمی سرپرست تیم آذرخودروی قم، حضور این تیم در لیگ های پایه، فرصتی برای پرورش کاراته کاهای مجرب برای سال‌های آینده سوپر لیگ است.

تیم‌های ققنوس قم، شهید بیطرفان قم، پاس قوامین و صنایع شهاب گاز سوز قم نیز در مسابقات لیگ کاراته جوانه کشور حضور دارند و ضمن این که تیم صنایع شهاب گازسوز قم عنوان قهرمانی لیگ کاراته آینده سازان کشور را یدک می‌کشد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا