گوناگون

تیم ووشوی قم به ۴ مدال مسابقات قهرمانی کشور دست پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ووشوی قهرمانی کشور عصر چهارشنبه در سبک نان چوان در رده سنی نوجوانان به کار خود پایان داد و تیم منتخب ووشوی قم در این پیکارها 4 مدال کسب کرد.

در این مسابقات تیم ووشوی سبک نان چوان قم با ترکیبی از ووشوکاران نوجوان و آینده دار توانست با کسب یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک برنز حضور قابل توجهی در این پیکارها داشته باشد.

امیر محمد قلیچ خانی، ووشوکار نوجوان قم، موفق‌ترین ووشوکار تیم نان چوان قم بود که موفق شد 2 مدال از جمع 4 مدال ووشوکاران قمی را کسب کند و اوج موفقیت وی در فرم نن گوئن بود که توانست با ایستادن در رتبه نخست و پیش از عادل شهباز و علیرضا الماسی از سمنان عنوان نخست و مدال طلا را از آن خود کند.

قلیچ خانی در فرم نان چوان دست هم نمایش خوبی از خود نشان داد و پایین تر از سید خلیل میرعمادی از اصفهان نایب قهرمان شد و مدال نقره را از آن خود کرد و ووشوکاری از استان سمنان در رده سوم قرار گرفت.

دیگر ووشوکار مدال آور تیم ووشوی سبک نان چوآن قم در این مسابقات ابوالفضل ابراهیمی بود که وی نیز 2 مدال کسب کرد چنان که که وی در فرم چانگ چوان پس از میلاد کرامی و علیرضا عشقی از آذربایجان شرقی، در رده سوم قرار گرفت.

آخرین مدال تیم ووشوی استان قم در سبک نان چوان در فرم چیانگ شو به دست آمد که ابوالفضل ابراهیمی در این فرم پس از شرکت کننده‌ای از آذربایجان شرقی و بالا‌تر از نماینده تهران در جایگاه دوم ایستاد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا