گوناگون

آشتیانی:برزیل در بازی با کرواسی آسیب‌پذیر ظاهر شد / دفاع مطلق موجب باخت کرواسی بود

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی تیم‌های برزیل و کرواسی در جام بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که قبلا هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم کرواسی لقمه آماده‌ای برای برزیل نیست و اگر آن اتفاق پنالتی هم به وقوع نمی‌پیوست معلوم نبود برزیل چه سرنوشتی پیدا می‌کرد.

وی در ادامه افزود: به وجود آمدن یک پنالتی در بازی دیشب تیم برزیل و کرواسی باعث شد تا برتری برزیل در مقابل کرواسی به اثبات برسد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: برزیل در برخی دقایق شکننده و سردرگم بازی می‌کرد و دیدید که از سمت چپ کرواسی به راحتی نفوذ می‌کرد.

وی بیان کرد: البته باید گفت: بازی اول همیشه برای تیم‌های میزبان با وجود حمایت در زمین خودی و تماشاگران پرشمار سخت است و امید است که در بازی‌های آتی وضع این تیم بهتر و بهبود یافته‌تر شود.

آشتیانی به بررسی وضعیت کرواسی در بازی دیشب با برزیل پرداخت و عنوان کرد: مشکل اصلی کرواسی روی آوردن به دفاع مطلق و استفاده از ضد حمله‌ها بود که توجه به این مشکل بود که اوضاع این تیم را به حالت ضعیف درآورده بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به سه گل دریافت شده تیم کرواسی اذعان کرد: بدون شک خط دفاعی کرواسی با توجه به دفاع مطلق در مقابل برزیل برروی هر سه گل دریافتی اشتباه فاحشی داشت ودیدید که به راحتی گل خورد و در واقع کرواسی بازی را دو دستی تقدیم برزیل کرد ولی باید هشدار داد که برزیل نمی‌تواند جلوی هلند یا آلمان و حتی ایتالیا با این روش نتیجه بگیرد.

آشتیانی با اشاره به روی آوردن به دفاع مطلق اشتباه است؟! تاکید کرد: شما دیدد که کرواسی به دفاع مطلق روی آورد و تاوانش را دید تیمی که به دفاع مطلق روی آورد بدون شک چنین اشتباهاتی را انجام نمی دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: بدون شک بازی دیشب کرواسی و برزیل به تیم ملی فوتبال کشورمان درس بزرگی را داد که روی آوردن به دفاع مطلق می‌تواند خسارات و صدمات جبران ناپذیری را به دنبال داشته.

وی خاطرنشان کرد: البته بازی خوبی بود  وامیدوارم که سایر بازی‌های جام از هیجان جذابیت وبار فنی فراوان برخوردار باشد تا مردم از این بازی‌ها لذت کافی را ببرند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا