گوناگون

آشتیانی: فرانسه تیم دگرگون‌‌شده‌ای بود/ حساسیت بازی‌ها در این مرحله از جذابیت‌ جام کاسته است

ابراهیم آشتیانی در خصوص کیفیت جام بیستم در مرحله حذفی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک کیفیت دور حذفی جام جهانی خوب بوده است ولی اگر بخواهیم مقایسه‌ای با مرحله گروهی داشته باشیم باید عنوان کرد: که این جام به لحاظ گل،‌ کم گل بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ی در ادامه افزود: طبیعی است بازی‌های از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و دیگر ؟ گل معنایی ندارد تیم‌ها با زدن یک گل می‌توانند به دور و مرحله بعدی صعود کنند.

آشتیانی ادامه داد: دیگر در این مقطع از جام که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است دیگر تیم‌ها ریسک نمی‌کنند و برای زدن گل بیشتر تلاش نمی‌کنند بلکه با یک گل می‌توان به صعود امیدوار شد و جواز صعود به مرحله بعدی را بدست آورند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با پرداختن به بازی دو تیم فرانسه- نیجریه هم گفت: باید یادآوری کنم که فرانسه تیم دگرگون‌شده‌ای بود و پس از اتمام جام جهانی و ناکامی در سال 2010 بلافاصله با جوانگرایی و برنامه‌ریزی در راستای تقویت تیم‌ تلاش  کردند و نتیجه کارشان رابا درخشش در این جام دیدند ؟ سراسر هجومی بازی کرد و بازی فکورانه‌ ای انجام داد در واقع ؟ یک ترکیب منظم و زیبا روانه این جام کرده بود.
 
 وی در مورد بازی الجزایر آلمان هم اذعان کرد: البته آلمان بسیار تیم خوب و منظمی بود و به نظر من می‌تواند یکی از شانس‌های این جام باشد در مورد الجزایر هم باید اعلام کنم همین که تا این مرحله صعود کرده است باید خوشحال باشد زیرا فوتبال الجزایر فوتبالی نبود که بتواند در مقابل آلمان خودی نشان دهد و به نظر من این بازی هم ضمن حساسیت از ارزش زیادی برخوردار بود.
 
آشتیانی در مورد شانس‌های قهرمانی جام بیستم تاکید کرد: به نظر من در مصاحبه‌های قبلی گفته‌ام آلمان،هلند، آرژانتین می‌توانند از مثلث‌های شانس قهرمانی باشند البته برزیل هم شانس دارد ولی احتمال آن ضعیف است.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: اگر می‌بینیم که برزیل خوب بازی می‌کند دلیل این است که این تیم در کشور خود و با آب و هوای خود  از حمایت هواداران برخوردار است ولی بدانید اگر  از کشور دیگری بازی می کرد به طورحتم جزو حذف شده ‌های مرحله گروهی بود زیرا هیچ گاه برزیل را تا این اندازه ضعیف ندیده‌ام.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که جام بیستم در ادامه با هیجان بالایی دنبال شود تا شاهد جذابیت و هیجان تماشاچیان فوتبال باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا