گوناگون

آمار تکان دهنده از آزار و اذیت کودکان در سوئیس

81190575 5742326

به گزارش ایرنا، روزنامه آلمانی زبان ˈ 20 دقیقهˈ با انتشار گزارشی در این زمینه، نوشت: در سال گذشته کودکان بیشتری با آثار اذیت و آزار به بیمارستانها و کلینیک های کودکان در سوییس انتقال یافتند.

به گزارش این روزنامه،تعداد کودکانی که احتمال آزار و اذیت آنها وجود دارد و یا این امر علیه آن قطعی است،در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و با افزایش 13 درصدی در مقایسه با سال قبل از آن، به رقم یک هزار و 292 نفر رسیده است.

این رسانه سوئیسی در ادامه گزارش خود با ابراز نگرانی از این شرایط می افزاید:از زمان شمارش اینگونه کودکان از 5 سال گذشته تاکنون هرگز این تعداد کودک بخاطر اذیت و آزار در سوییس به بیمارستانها و یا کلینیک ها انتقال پیدا نکرده بودند.

به نوشته این روزنامه،کارشناسان امور اجتماعی تاکید می کنند که این افزایش بخاطر آن بوده است که در سال های اخیر به طور مرتب آمار از این امر تهیه می شود و ضمنا افکار عمومی نیز در این خصوص حساس تر شده است.

این گزارش می افزاید:یک چهارم این کودکان بخاطر آزار جسمی،کم توجهی، اذیت و آزار روحی و روانی و یا سوء استفاده جنسی به بیمارستانها انتقال یافته اند.

این روزنامه سوئیسی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از کودکان مورد آزار قرار گرفته زیر شش سال بوده اند، نوشت: سه کودک در سال گذشته بخاطر اینگونه آزارها جان خود را از دست دادند که هر سه آنها نیز زیر یکسال بودند.

اروپام** 1701 ** 1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا