گوناگون

آمل وضعیت خوبی از نظر مقرری بگیر بیمه ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در افتتاح کارگزاری بیمه در آمل افزود: تاکنون شش کارگزاری تامین اجتماعی در استان راه اندازی شده است که این واحدها در بهشهر، قائمشهر، بابل و ساری فعالیت دارند.

وی با عنوان اینکه دو هزار و 80 کارگر نیز در شهرستان آمل تحت پوشش بیمه هستند گفت: 55 درصد جمعیت آمل معادل 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند و این شهرستان از نظر ارائه لیست اینترنتی نیز با 43 درصد رتبه ششم را در استان دارد.

سید جعفر رسولی فرماندار آمل نیز بیمه نبودن شمار زیادی از کشاورزان را از جمله دغدغه ها بیان کرد و خواستار ساز و کاری تاره برای تحت پوشش قراردادن آنان شد.

وی با اشاره به آمار بالای مقرری بگیران بیمه بیکاری گفت: این وضعیت درحالیست که 47 درصد صنعت و 62 درصد صادرات استان مختص این شهرستان است.

رسولي اذعان داشت: در شهرستان آمل با توجه به وجود کارخانجات و کارگاههاي مختلف ، و با قشر عظيمي از کارگران اين شرکتها وهمچنين آمار بالاي بيمه شده گان نزد بيمه تامين اجتماعي، نياز مبرم به افتتاح کارگزاري بيمه تامين اجتماعي به منظور صرفه جويي در هزينه ،وقت و طرح تکريم ارباب رجوع از دير باز احساس مي‌شد.

عباس کهين‌پور ، رئيس تامين اجتماعي شهرستان با بيان اينکه مرکز تامين اجتماعي آمل با 64 هزار بيمه شده بالاترين بيمه شده را در استان به خود اختصاص داده گفت: اميد است با افتتاح اين مرکز تسهيلات و خدماتي که بايد در اختيار جامعه هدف تامين اجتماعي قرار گيرد ،روانتر و سريع‌تر انجام شود و ارباب رجوع نيز در مراجعه به اداره و يا اين مرکز مختار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا