گوناگون

اختصاص 52 میلیارد ریال به 45 پروژه عمرانی آب‌پخش

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای گستردگی بالایی است و تلاش داریم تا زمینه توسعه را به صورت متوازن در نقاط مختلف این شهرستان فراهم سازیم.

وی از تلاش برای توزیع عادلانه اعتبارات در نقاط مخلتف شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم اعتبارات شهرستان به گونه ای توزیع شود که شاهد رضایت‌مندی مردم در شهرها و روستاهای مختلف باشیم.

فرماندار شهرستان دشتستان ادامه داد: آب‌پخش دارای ظرفیت های بسیار زیادی است و باید زمینه برای توسعه بیشتر این شهر فراهم شود و با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این بخش، زمینه بهره‌مندی مردم از امکانات مختلف فراهم شود.

وی از تلاش برای افزایش اعتبارات عمرانی و جذب اعتبارات از منابع مختلف خبر داد و بیان داشت: جذب اعتبارات ملی برای توسعه دشتستان را با جدیت در دستور کار داریم و امیدواریم پروژه‌های مناسبی در این زمینه در دشتستان تعریف و اجرا شود.

زارع ادامه داد: امسال 52 میلیارد ریال برای اجرای 45 پروژه عمرانی آب‌پخش در بخش های رفاه عمومی، آموزشی، فرهنگی، کشاورزی، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی اختصاص یافته است.

لزوم تخصیص به‌موقع اعتبارات عمرانی به آبپخش

شهردار آب‌پخش نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی را برای توسعه زیرساخت های شهری اب‌پخش در دستور کار داریم و هم‌اکنون چندین طرح شهری را به صورت همزمان در دست اجرا داریم.

حسین عباسی خواستار تخصیص به‌موقع اعتبارات عمرانی به آبپخش شد و اضافه کرد: تحول در توسعه زیرساخت‌های عمرانی و شهری آبپخش نیازمند تخصیص اعتبارات مورد نیاز است که امیدواریم با همکاری مسئولان محقق شود.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان برای همکاری مناسب در توزیع اعتبارات عمرانی به شهر آب‌پخش تاکید کرد: تلاش‌های بسیار زیادی را برای شتاب‌دهی به پروژه‌های عمرانی و تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی داریم.

شهردار آب‌پخش با اشاره به اجرای طرح آسفالت و بهسازی خیابان نادم به عنوان یکی از بزرگترین و پر رفت و آمدترین خیابان های شهر آب‌پخش، افزود: این خیابان دارای 800 متر طول است که برای اجرای این طرح چهار میلیارد ریال هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: در سطح شهر آب پخش 15 پروژه نیمه تما عمرانی داریم که تلاش داری تا مهرماه امسال تکمیل و بهره‌برداری برسند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا