گوناگون

آیت الله نوری همدانی وارد تبریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نوری همدانی صبح امروز (پنجشنبه) برای دیدار با مردم و مسوولان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه تبریز شد و مورد استقبال آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مسوولان استانی قرار گرفت.

این مرجع تقلید کشورمان در بدو ورود به تبریز در سخنان کوتاهی با خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی است که به دعوت آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه محترم تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده و با اقشار مختلف این شهر ولایتمدار دیدار داشته باشم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه خاطر نشان شد: خطه آذربایجان و بویژه تبریز و مردم ولایتمدار و متعهد آن سابقه بسیار درخشانی در صحنه های مختلف و برهه های حساس تاریخی کشور داشته اند و جایگاه آن در انقلاب اسلامی بسیار والاست و برای من افتخاری خواهد بود که با مردم ولایی و شهیدپرور این شهر دیدار کنم و امیدوارم این سفر آثار و برکات مثبتی را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است دیدار با مردم تبریز، علمای آذربایجان‌ شرقی، ائمه جمعه، روحانیت، ملاقات با خانواده‌های شهدا، نیروهای نظامی، جانبازان و نیروهای مسلح، فرهنگیان، نخبگان و سخنرانی در جشن نیمه شعبان، دیدار و گفتگو با مسوولان استان و حضور در مرقد شیخ سلار دیلمی در خسروشهر از برنامه های سفر پنج روزه این مرجع عالیقدر تشیع به آذربایجان شرقی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا