گوناگون

ابراهیمی: لذت تماشای مسابقات آفرود در شمشک فوق‌العاده است/ در هر فصل یک مسابقه خواهیم داشت

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی دستجات آزاد و هیئت‌های استانی 29 – 30 خرداد در پیست شمشک برگزار خواهد شد.
 
وی درباره هدف از برگزاری این مسابقات افزود: در هر سال با توجه به چهار فصل تلاش می‌کنیم تا این مسابقات را در سطح کشور و در شهرستان‌های مختلف برگزار کنیم.
 
دوره قبل مسابقات آفرود را در شهرستان کرمانشاه برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال قهرمانان و مقام آوران مواجه شد و این دوره را نیز به میزبانی تهران و در پیست شمشک برگزار خواهیم کرد.
 
مسئول برگزاری مسابقات آفرود ادامه داد: هر ساله شاهد استقبال خوبی از سوی ورزشکاران هستیم و در این فصل نیز با توجه به اینکه به صورت کتبی از همه هیئت‌های استانی دعوت کرده‌ایم پیش بینی استقبال مناسب از این دوره را هم داریم.
 
ابراهیمی همچنین شرکت ایران روور را به عنوان اسپانسر این مسابقات معرفی کرد و افزود: این شرکت در زمینه قطعات و لوازم خودروهای آفرود فعالیت دارد.
 
ابراهیمی درباره اقدامات صورت نگرفته برای حضور تماشاگران عنوان کرد: تماشاگران می‌توانند بدون پرداخت هزینه توسط تله کابین به ایستگاه سوم و چهارم انتقال یابند و در وی آی پی که مشرف به کل مسیر مسابقه تدارک دیده‌ایم از تماشای مسابقات لذت ببرند.
 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا