گوناگون

اثری دیگر از برگزیده جشنواره جام جم روی آنتن

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ فرشاد فداییان کارگردان این مستند که جایزه بخش مستند جشنواره جام جم را از آن خود کرد در توضیح این مستند گفته است: 

 “من قبل تر هم از گاوبانان سنتی جنگل های مازندران  مستندی با نام “گالش مِنزل ” ساخته ام . اما این بار جمله ی منسوب به ابن سینا  که خیلی پیش در جایی خوانده بودم ، محمل ساخت مستندی با همان تم البته این بار به شکلی دیگر شد . جمله ی ابن سینا این است :”من از گاو می ترسم زیرا که هم شاخ دارد و هم عقل ندارد”. 

گفتنی است سری دوم « یک زندگی » در شبکه مستند سیما تولید شده است. هر قسمت از این مجموعه اجتماعی همچون سری اول آن موضوع واحدی دارد و توسط گروه‌های مختلف ساخته می‌شود اما در نهایت همه آنها تحت مجموعه «یک زندگی» به مضمون واحدی می‌پردازند که سرگذشت و زندگی یک انسان خاص است این انسان به دلایل مختلف زندگی‌اش کمی با دیگران متفاوت است و نوع زندگی اش او را شاخص کرده است.

جواد ظهیری، تهیه‌کننده این مجموعه پس از موفقیت دو مستند از مجموعه «یک زندگی» به نام‌های «خانه‌ای در مه» و «اگر عزت به قهوه خانه نیاید» در جشنواره جام‌جم به سراغ ساخت سری دوم این مجموعه رفته است.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا