گوناگون

اجتماع مردم مانع انتقال پست 230 کیلو ولت سیار شهید شامانی دامغان شد

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار مهر با بیان توجه به دغدغه مردم نسبت به این موضوع گفت: دغدغه های به جای مردم مانع این انتقال شد و مردم ضرورتی برای انتقال این دستگاه نمی دیدند.

عبدارحمان رستمیان پاسخگویی مسئولان امر را لازم و ضروری برشمرد و افزود: مسئولان باید برای رفع دغدغه های مردم پاسخگو باشند و تضمین مناسب به مردم دهند که اگر این دستگاه را برای رفع مشکل موقتی به جایی دیگر انتقال می دهند آیا آنرا به دامغان باز می گردانند.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به پیشینه تاریخی و وجود سوابق ظلم ها، مردم می گویند نکند این انتقال ظلمی دوباره به شهرستان باشد و با توجه به نیاز صنعت منطقه به برق بیشتر از مقدار کنونی این جابجایی نباید اتفاق افتد.

رستمیان با اعلام حمایت از حاضران در مقابل پست شهید شامانی گفت: من به مدیر کل برق استان سمنان هم گفته ام که برای پاسخگویی به سوالات و رفع دغدغه های مردم باید به محل اجتماع بیاید و دلایل این جابجایی را توضیح دهد.

وی تأکید کرد: اینکار یک تدبیر می خواست که اینگونه اتفاقات را به دنبال نداشته باشد من هم تاکید کردم که این جابجایی نباید انجام شود و اگر چنین اتفاقی پیش آید قطعا هم تذکر به وزیر و هم سوال از وزیر را پیگیری خواهم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان نیز در این گفتگو با اذعان بر اینکه انتقال پست 230 کیلو ولت سیار شهید شامانی دامغان از پیشرفت صنعت دامغان را دچار مشکل خواهد کرد، گفت: مردم دامغان خواستار این هستند که مدیران استانی کم لطفی نکرده و در مقابل خواست مردم سر تعظیم فرود آورند.

رضا ناصری تصریح کرد: مردم به ما رأی داده اند و ما نیز به نوبه خود به مردم بدهکاریم و تا پایان این راه با مردم خواهیم بود و به مردم اطمینان خاطر می دهیم که ایستادگی در برابر این موضوع باعث می شود دیگران به خود جرأت تصمیم گیری نادرست برای دامغان را ندهند و مردم باید بهتر از گذشته در این موضوع همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: به مردم دامغان که از حق و حقوق خود دفاع می کنند اطمینان می دهم که ایستادگی آن ها باعث خواهد شد تا این آخرین تصمیم نادرست برای دامغان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود چندین نمونه از این دستگاه در کشور هیچ توجیهی برای انتقال آن به شهری دیگر وجود ندارد و چرا طبق معمول برای انتقال امکانات، دامغان را انتخاب کرده اند و این حرکت مسئولان شرکت برق منطقه سمنان جای سوال دارد.

افراد حاضر در این تجمع در کنار پست230 ولت شهید شامانی دامغان ضمن بستن مسیر حرکت یدک کش و جلوگیری از انتقال و حرکت آن اظهار داشتند تا زمانی که به نتیجه مطلوب نرسیده اند در این مکان با قوت و جدیت خواهند ماند.

پست 230 کیلو ولت سیار شهید شامانی دامغان زیر مجموعه شرکت بر منطقه ای سمنان و معاونت تولید و انتقال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا