گوناگون

اجراي 1900 طرح اشتغال در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، منصوري عبادي افزود: کميته امداد در راستاي توانمندسازي جامعه هدف طي سال گذشته و پيشبرد اهداف اين نهاد که خارج ساختن 10 درصد از مددجويان از چرخه حمايتي خود است، اقدام به اجراي طرح هاي اشتغال مي کند.

وي با اشاره به اينکه سال گذشته نيز در راستاي پيشبرد اين اهداف بيش از يک هزار و 900 طرح اشتغال در استان زنجان اجرايي شد، بيان کرد: براي اجراي اين طرح‌ها 121 ميليارد ريال هزينه شد.

معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد استان زنجان، با اشاره به اينکه 40 ميليارد از مبلغ مذکور از محل منابع داخلي امداد به جامعه هدف پرداخت شد، تصريح کرد: همچنين 81 ميليارد ريال نيز از محل تسهيلات به مددجويان پرداخت شده است.

عبادی با بيان اينکه سقف وام هاي پرداختي به مددجويان امداد طي سال گذشته 50 ميليون ريال در بخش مشاغل خانگي و 150 ميليون ريال نيز در قالب مشاغل کسب و کار خرد بود، ادامه داد: اين وام ها با بازپرداخت طولاني مدت و سود 4 درصد به مددجويان پرداخت شد.

اعزام تیم زنجان به مسابقات بین المللی کاراته

تیم کاراته زنجان در رقابنها بین المللی آذربایجان غربی به مصاف حریفان خود می رود.

 مسابقات بین المللی کاراته به میزبانی آذر بایجان غربی از فردا آغاز می شود.

در این رقابتها شرکت کنندگان طی سه روز به رقابت با یکدیگر می پردازند که تیم زنجان نیز با ترکیب نفرات زیر در اوزان مختلف وارد میدان رقابت می شود.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا