گوناگون

اجرای طرح تبلیغی نسیم بهشت در مدارس از تابستان

حجة‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و رویکرد جهادی اظهار داشت: جهت غنی‌تر نمودن فعالیت‌های فرهنگی طرح تبلیغی نسیم بهشت از تابستان سال جاری با همکاری مدارس اجرا خواهد شد.

وی با یادآوری اجرای این طرح از تابستان سال گذشته و به همت اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در پایانه‌هیا مسافربری، مترو، میادین و بوستان‌ها افزود: همکاری مدارس در فاز جدید سبب ارتقای بینش معنوی جامعه از سال‌های اولیه زندگی خواهد شد که البته در فاز نخست تنها برخی از مدارس مناطق 22گانه شهر تهران فعال خواهند بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همکاری سرای محلات در این فاز از طرح تبلیغی نسیم بهشت اشاره نمود و تصریح کرد: اجرای این طرح ضمن ایجاد تعامل میان محلات و مدارس سبب غنی‌تر نمودن فعالیت‌های فرهنگی میان این دو نهاد می‌شود.
حجة‌الاسلام و المسلمین امرودی با عنوان بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نقش تربیتی مدارس در محلات، فرمایشات ایشان را یک فرض در خصوص ایجاد همکاری و هم‌افزایی در جامعه ذکر کرد و افزود: بر این اساس با همکاری وزارت آموزش و پرورش فاز جدیدی از طرح تبلیغی نسیم بهشت آغاز خواهد شد.

وی در پایان مبلغین همکار در این طرح را ضمن تسلط به امور مذهبی آشنا به مباحث تربیتی،‌روانشناسی کودک و نوجوان عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری سرای محلات در این طرح مجموعه آموزشی،‌ تفریحی، مهارتی و تربیتی در خصوص کودکان و نوجوانان میان مدارس و حملات شکل گرفته و نیازهای خانواده و مدرسه در تعامل با یکدیگر مرتفع خواهد شد.

انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا