گوناگون

احداث سد سرشاخه گیر در مناطق بالادستی بهشهر ضرروی است

81189366 5739966

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ علی نبیان ˈ چهارشنبه شب در جلسه ستاد بحران بهشهر در فرمانداری این شهر افزود : پس از وقوع سیل مرگبار سال 91 ، ساخت سدسرشاخه گیر در دو منطقه بهشهر ضرورتی جدی بود اما به جز رودخانه بزپل ، در مناطق دیگر ساخت این سازه که اقدامی بسیار موثر برای جلوگیری از سیل بود جدی گرفته نشد .

وی گفت : مناطق پیرامون رودخانه بزپل که شاهد گسترده ترین خسارت های جانی و مالی در سیل سال 91 بود، امروز به رغم حجم بیشتر بارش ها ، دچار هیچ حادثه و خسارتی نشد .

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود : بدون تردید ساخت سدسرشاخه گیر باید در اولویت کاری مسوولان قرار گیرد تا مردم بهشهر بیش از این شاهد وقوع حوادث تلخ و بروز خسارت های فراوان نشوند.

نبیان بر لزوم امداد رسانی سریع تر به مردم خسارت دیده از سیل تاکید کرد و گفت : باید با بسیج همه امکانات شهرستانی و بهره جستن از امکانات شهرهای اطراف، درمدت زمانی اندک آثار و نشانه های سیلاب را زدود.

وی توجه بیشتر نیروهای خدمات رسان برای وصل شدن آب و برق و دیگر خدمات زیربنایی تاکید کرد و افزود : باید تلاش کرد تا دغدغه های مردم در این زمان به حداقل ممکن کاهش یاید .

بارش شدید باران و تگرگ روز چهارشنبه موجب جاری شدن سیلاب در شهر بهشهر و وارد شدن خسارت به بخش های مختلف از جمله اماکن مسکونی شد.ک/3

7331/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا