گوناگون

استاندار آذربایجان غربی: شرکتهای خدمات رسان، تعهدات خود در مسکن مهر را انجام دهند

81218843 5791597

قربانعلی سعادت روز شنبه در جلسه ویژه بررسی وضعیت خدمات زیربنایی و روبنایی در سایت های مسکن مهر آذربایجان غربی افزود: سرعت بخشیدن و تکمیل عملیات اجرایی مربوط به مسکن مهر باید در دستور کار مسئولان حوزه های مرتبط در استان قرار گیرد تا مردم و متقاضیان از این مسکن ها به خوبی بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: می توان با تلاش مضاعف و همت مسئولان مرتبط، زمینه اتمام سریع طرح های مسکن مهر نیمه تمام در آذربایجان غربی را فراهم کرد.

وی اظهار کرد: تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر در شهرهای مختلف استان از ضرورت های تکمیل این واحدهای مسکونی به شمار می روند و باید مدیران شرکت های خدمات رسان بیش از پیش در این خصوص اهتمام داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: انشعاب های آب و برق، احداث شبکه جمع آوری فاضلاب با تمام مقتضیات خود از جمله مواردی است که باید در سریعترین زمان ممکن در طرح های مسکن مهر عملیاتی شوند.

سعادت گفت: یکی دیگر از مشکلات حوزه مسکن مهر، بیمه و امور مالیاتی این واحدهاست که باید مسئولان حوزه های مرتبط، بر این امر نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

بیش از 41 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی در حال احداث است که به طور میانگین از 76 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

از این تعداد بیش از 23 هزار و 400 واحد مورد بهره برداری قرار گرفته و به متقاضیان واگذار شده است و بقیه واحدها نیز در سال جاری به بهره برداری می رسند.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا