گوناگون

استاندار: ساخت خط آهن چابهار-زاهدان با تاکید رییس جمهور سرعت گرفت

81218842 5791594

ˈعلی اوسط هاشمیˈ در حاشیه نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به خبرنگار ایرنا افزود: از آنجایی که روسای جمهور کشورهای آسیای میانه در دیدار با دکتر روحانی خواستار تسریع در ساخت راه آهن چابهار – مشهد شده اند، رییس جمهوری اسلامی نیز بر سرعت بخشیدن به این طرح تاکید دارد.

وی بیان کرد: تا پیش از سفر رییس جمهوری دو کارگاه برای ساخت این طرح فعال بود که در دو ماه گذشته بعد از این سفر چهار کارگاه دیگر فعال شده و کار با سرعت پیش می رود.

** 600 نفر نیرو برای بیمارستانهای جدید جذب می شود

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس مصوبه اخذ شده تا دو ماه آینده 500 تا 600 نفر نیرو برای بیمارستانهای جدید استان جذب می شوند.

وی افزود: در سفر فروردین ماه رییس جمهوری به استان هشت مصوبه برای بخش بهداشت و درمان به تصویب رسید که هفت مصوبه آن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعدادی بیمارستان 32 و 96 تختخوابی از محل اعتبارات سفر استانی در حال ساخت است که مسوولان این حوزه نگران جذب نیرو برای آنها بودند اما با عنایت خاص دولت مجوز استخدام 500 تا 600 نفر نیرو برای این بیمارستانها اخذ شده و بزودی با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بکارگیری خواهند شد.

هاشمی اظهار داشت: عملیات ساخت بیمارستان 200 تختخوابی سراوان نیز بزودی آغاز می شود.

وی بیان کرد: طرحهای راه سازی و توسعه بندر چابهار نیز با جدیت رو به پیشرفت است و تا پایان امسال ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار از دو و نیم میلیون تن به شش میلیون تن خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهوری به جد در حال پیگیری است، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر هفته روزهای شنبه نشست دو ساعته برای بررسی و پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری در استانداری تشکیل می شود و در هر جلسه مدیر یکی از دستگاهها به ارائه گزارش عملکرد می پردازد. ک/3

653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا