گوناگون

استاندار: اشتغالزایی فرزندان ایثارگران از برنامه های مهم مدیریت ارشد آذربایجان غربی است

81207985 5772378

قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در دیدار با قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: بیکاری یکی از مهمترین مشکلات خانواده ایثارگران در استان است که باید برنامه ریزی های لازم را در راستای رفع این مشکل انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال جوانان به ویژه فارغ التحصیلان از مهمترین دغدغه های خانواده ها و مدیران در استان است اضافه کرد: باید زیرساخت های لازم برای ایجاد و تامین زیربناهای اشتغال را در استان فراهم کنیم و با حفظ اشتغال موجود و رونق سرمایه گذاری،از این طریق مشکل بیکاری نیز مرتفع شود.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین مواردی که دنبال می کنیم، ایجاد ظرفیت اشتغال در بخش صنعت است و حل مشکلات صنایع برای رونق کار آنها می تواند ضمن توسعه اقتصادی، در ایجاد اشتغال موثر باشد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند ادامه داد: باید به هر طریق ممکن، این دین خود را نسبت به این خانواده ها ادا کنیم و بر این امر نیز مصمم هستیم.

سعادت گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، یکی از راههایی است که می توانیم گام کوچکی در راستای خدمت به این خانواده ها برداریم.

مردم آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 17 هزار جانباز و افزون بر دو هزار آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا