گوناگون

آیت الله مهدوی کنی اسوه ای نیک و معلمی با نفوذ بود

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است:ارتحال عالم مجاهد و فقیه مخلص و مبارز نستوه حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد رضا مهدوی کنی ( رضوان الله علیه) عالم اسلام و تشیع و ملت ایران به ویژه روحانیت آگاه و همیشه در صحنه را متألم و متأثر ساخت .

آیت الله مهدوی کنی از چهره های ماندگار و خدوم به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و از آغاز دهه دوم عمر پر برکت خویش وارد عرصه جهاد و مبارزه و خدمت خالصانه به مکتب اسلام و مردم محروم و مستضعف گردید و از خود آثار ارزشمندی در ساحت علمی به جای گذاشت و در پرورش علما و دانشمندان تأثیر به سزایی داشت.

آن فقید سعید همواره قبل و بعد از انقلاب با امام (ره) بود و پس از ارتحال امام لحظه ای از همراهی با رهبر معظم انقلاب کوتاهی نداشت و بارها و بارها در حفظ ارزشها و کیان نظام ولایی ایران از خود مایه گذاشت و این رویه و رفتار او را اسوه ای نیک و معلمی با نفوذ جلوه داد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم وارسته به حضرت ولیعصر  امام زمان(عج)و نایب برحقش آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و مراجع تقلید و حوزه های علمیه و قاطبه  مردم ، با تمام وجود اعلام می نماید . فقدان ایشان برای جامعه اسلامی جبران ناپذیر و ثُلمه بزرگی است .

از خداوند برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا