گوناگون

استاندار اصفهان: از سازندگان مسکن مهر بیش از حد، مالیات اخذ نشود

81214323 5783655

به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز سه شنبه پس از جلسه شورای مسکن استان اصفهان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: میزان مالیات پیمانکاران و سازندگان مسکن مهر، طبق قانون به ازای هر واحد، مبلغ 300 هزار تومان تعیین شده است .

وی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات پیش از حد تعیین شده ، از مشکلات سازندگان مسکن مهر استان اصفهان افزود: در جلسه شورای مسکن استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده تام الاختیار وزیر نیرو برگزار شد مقرر شد سازندگان مسکن مهر به ازای هر واحد مبلغ 300 هزار تومان مالیات پرداخت کنند.

استاندار اصفهان افزود: چنانچه سازندگان مسکن مهر استان اصفهان، بیش از مبلغ تعیین شده مالیات پرداخت کرده باشند این موضوع بررسی و مبلغ اضافی به آنها مسترد می شود.

وی، بیمه را یکی دیگر از مشکلات سازندگان مسکن مهر استان اصفهان بیان کرد و گفت: در این جلسه، این موضوع نیز با حضور مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان و مدیر تامین اجتماعی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد بیمه تامین اجتماعی هزینه بیمه سازندگان مسکن مهر را بر اساس مصوبه دولت که مبلغ آن را برای هر مترمربع 5 هزار و 200 تومان تعیین کرده است، اعمال نماید.

وی تامین خدمات زیربنایی و روبنایی را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه شورای مسکن استان اعلام کرد و گفت: وزارت نیرو 70 میلیارد تومان را برای آماده شدن کل پروژه های مسکن مهر استان اصفهان متعهد شد.

زرگرپور افزود: وزارت راه و شهرسازی همچنین هزینه ساخت هفت باب مسجد و هفت باب مدرسه در پروژه های مسکن مهر استان به مبلغ 27 میلیارد تومان را متعهد شد.

وی با اشاره به اینکه قرار است بسته های حمایتی پروژه های مسکن مهر کشور در هیات دولت بررسی و سهم هر استان مشخص شود ، ابراز امیدواری کرد تا دوماه آینده سهم استان اصفهان از این بسته های حمایتی مشخص شود.

از سال 88 عملیات اجرایی ساخت و تحویل 216 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان با احتساب مسکن شهری، روستایی و بافت فرسوده به دو صورت خود مالک و 99 ساله آغاز شد ه است .

پ / 7132 / 556

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا