گوناگون

استاندار قم: کمیته امداد امام همواره نهادی مورد اعتماد بوده است

81160731 5689358

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ یکشنبه شب در همایش همای رحمت به مناسبت میلاد مولود کعبه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) قم، اظهار داشت: نهاد کمیته امداد که به همت والای بنیانگذار کبیر انقلاب تاسیس شد، تاکنون اقدامات ارزشمندی در رابطه با کمک به محرومان و مستضعفان انجام داده است.

استاندار قم تصریح کرد: کمیته امداد توانسته است در کشور نقش بسیار خوبی را در کمک به محرومان و مستضعفان داشته و در همه کارهای خیر به تبعیت از مولای متقیان امیرالمومنین (ع) حضوری فعال داشته باشد و توصیه های آن بزرگوار در خصوص ضرورت توجه به محرومان و گرفتاران جامعه را جامه عمل بپوشاند.

صالحی منش با تقدیر از دست اندرکاران این کمیته و همچنین اقدامات انجام شده از سوی آنان در جهت کمک به محرومان، خاطرنشان کرد: امروز کمیته امداد به بهترین نحو، خدمات خود را به نیازمندان جامعه ارایه می دهد.

وی همچنین با قدردانی از مردم، روحانیت و مراجع تقلید افزود: به لطف و یاری همه اقشار مختلف جامعه ایام میلاد با سعادت حضرت علی برای همه محرومان جامعه تبدیل به یک عید واقعی خواهد شد و انشالله با کمک هایی که به خانواده های محروم صورت می پذیرد آنها بتوانند در جامعه سرافراز و از نعمت تحصیل و همچنین اشتغال بهره مند شوند.

در این مراسم از 22 نفر حامی خردسال ایتام قم که سن آنها از 6 ماه تا 10 سال بود تجلیل به عمل آمد.

هم اکنون بیش از 20 هزار خانوار در قم تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار دارند. ک/3

7403 / 553

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا