گوناگون

استاندار لرستان از پروژه های عمرانی دورود بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر جمعه با حضور در سطح شهرستان دورود به همراه فرماندار و نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی سطح این شهرستان بازدید کرد.

در جریان این بازدید برخی مدیران کل دستگاههای اجرایی استان از جمله مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر کل راه و شهرسازی استاندار لرستان را همراهی می کردند.

استاندار لرستان در جریان این سفر از پروژه ورزشگاه تختی دورود بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات اجرای این پروژه قرار گرفت.

بازوند با تاکید بر ضرورت رعایت نکات فنی و اجرایی در تکمیل سکوی تماشاگران این مجموعه ورزشی عنوان کرد: همچنین پیگیریهای لازم برای نصب صندلی، عایق کاری و ایمن سازی سکوی تماشاگران این مجموعه صورت خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه بازدیدهای خود از روند احداث پارک بانوان شهر دورود بازدید کرد و در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پارک بانوان شهر دورود عنوان کرد: تاکنون کار احداث فضای سبز و محوطه سازی این پارک انجام شده است.

بازوند با تاکید بر ضرورت توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی مرتبط با بانوان با توجه به اولویتهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد: در این راستا کار دیوارکشی و ایجاد استانداردهای مورد نیاز پارک بانوان دورود انجام خواهد شد.

بازدید از روند اجرای شبکه فاضلاب شهر دورود و همچنین کنارگذر این شهر از دیگر برنامه های سفر استاندار لرستان در شهرستان دورود بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا