گوناگون

استاندار کرمانشاه:می توان از توانمندی جوانان در امور اجرایی استان استفاده کرد

81227936 5806848

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈابراهیم رضایی بابادیˈ عصر یکشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جوانان به عنوان قشر عظیمی از جامعه، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه مسوولین هستند.

وی افزود: امروز یکی از بزرگترین دغدغه های جوانان، مسائلی نظیر اشتغال، ازدواج و مسکن است که همین لزوم توجه و اهتمام بیش از پیش مسوولین و متولیان امور جوانان را برای حل این دغدغه ها می طلبد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ستاد امور جوانان در استان باید فعالتر از این ها عمل کرده و افرادی در آن عضو شوند که با بحث امور جوانان سنخیت داشته باشند و راه های عملی را برای بهبود وضعیت این قشر ارائه و اجرا کنند.

رضایی، همچنین از برخی کارگروه های ایجاد شده در طرح ساماندهی ازدواج انتقاد کرد و گفت: دستگاهایی در این کارگروه ها عضو شده اند که کمترین سنخیتی با بحث ازدواج جوانان ندارند و این موضوع نمی تواند چاره ساز باشد.

وی در پایان، تشکیل یک دبیرخانه منسجم با اعضای مشخص را ضروری برشمرد و خواستار برگزاری کارشناسانه تر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و فعالیت بیشتر و بهتر کارگروه های مربوطه شد.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا