گوناگون

استاندار کرمانشاه: طرح و برنامه های رفع مشکلات شهر کرمانشاه را با فوریت بررسی می کنیم

81227923 5806832

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی عصر یکشنبه در نشست شورای ترافیک اظهار کرد: نیمی از جمعیت استان در کرمانشاه است و توسعه و مدرن سازی آن برای مدیریت ارشد استان دارای اهمیت زیادی است.

وی تاکید کرد: همه مسوولان باید نسبت به مسایل مردم و هر آنچه که مایه سلب آسایش آنان است با حساسیت برخورد کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار اقدام شهرداری کرمانشاه برای احداث شهرک ویژه نمایشگاه های خودرو سبک و سنگین شد و افزود: در بیشتر شهرها شاهد وجود چنین شهرکی هستیم و نیاز است که در این مورد شهرداری کرمانشاه برنامه پیشنهادی خود را برای طرح در شورای ترافیک ارایه کند.

رییس شورای شهر در این جلسه آمادگی شورا و شهرداری را برای ایجاد شهرک نمایشگاه های خودرو اعلام کرد.

بدین ترتیب قرار شد همه خیابان هایی که هم اینک با مشکل جولان دلالان خودرو مواجه هستند از جمله خیابان مسکن، در آینده به شهرک یاد شده منتقل شوند.

در این نشست همچنین مساله ممنوعیت تردد کامیون از خیابان شهید حدادعادل مطرح شد و قرار بر این شد که شهرداری و پلیس راهور برنامه جامعی در این مورد تهیه کنند تا براساس آن تصمیم گیری شود.

براساس پیشنهاد مطرح شده در این راستا، قرار است بار به پایانه منتقل شود و از آنجا نیز با وانت به خیابان حدادعادل انتقال یابد.

همچنین برای استقرار پارکبان از سوی شورای ترافیک به کمیته فنی برای تصمیم گیری تفویض اختیار شد.

در مورد جابجایی میدان تره بار نیز قرار شد در صورت آمادگی بخش خصوصی برای احداث مکان جدید، اقدام به انتقال واحدهای مذکور شود ولی تا آن زمان اجباری برای انتقال واحدها نخواهد شد.

موضوع اجرای تردد خودروها در خیابان های پرترافیک شهر براساس زوج یا فرد بودن رقم آخر سمت راست پلاک به جلسه هفته آینده موکول شد.

567/571

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا