گوناگون

استيلي: هدفمان کسب رتبه تک رقمي است

حميد استيلي درباره شرايط تيم فوتبال راه‌آهن، اظهار کرد: پس از تاخير سه هفته‌اي در شروع تمرينات به مرور با انجام تمرينات جدي و تاکتيکي نقاط ضعف و قوت تيم را شناسايي مي‌کنيم بازيکنان سعي و تلاش بسيار خوبي از خود نشان مي‌دهند و ان‌شاءالله با استفاده از انگيزه بالاي بازيکنان جوانمان و همچنين تجربه بازيکنان بزرگمان بتوانيم نتايج خوبي در ليگ کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن افزود: برنامه‌ريزي و هدف ما براي پنج سال آينده است. ما تيم جواني داريم که نزديک به 10 بازيکنانمان زير 23 سال هستند و اميدوارم با توجه به ويژه به استعدادها و پرورش آنها بتوانيم پشتوانه سازي خوبي براي باشگاه ريشه‌دار و پر سابقه تهران داشته باشيم.

وي درباره پيش‌بيني خود از رتبه راه‌آهن در ليگ برتر آينده نيز خاطر نشان کرد: تمام سعي خود را مي‌کنيم تا رتبه تک رقمي در ليگ به دست آوريم.

مکتب ما مکتب اخلاق گرايي است و مطمئنا با حضور افرادي مانند کلاني، زادمهر، مناجاتي و … که هر کدام الگوي اخلاقي براي ورزشکاران هستند بتوانيم ضمن توجه به ويژگي‌هاي اخلاقي صاحب رتبه خوبي نيز در ليگ برتر شويم.

استيلي درباره آخرين وضعيت جذب علي کريمي، اظهار کرد: با او به طور مفصل صحبت کردم و کريمي نيز گفت در صورتي که در ايران بماند و به ليگ‌هاي خارجي نرود، مطمئنا به راه‌آهن مي‌آيد. براي ما افتخار است که بازيکن بزرگي مثل او به تيم ما بيايد. ما دستش را براي تصميم گيري باز گذاشتيم و يک جاي خالي براي او در راه‌آهن داريم که ان‌شاءالله به تيم ما ملحق شود و بتواند با تجربه بالاي خود به راه‌آهن کمک کند.

مالک باشگاه راه‌آهن در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا شاهد تشکيل کميته‌ فني در باشگاه راه‌آهن خواهيم بود يا خير؟ خاطر نشان کرد: خود من تاکيد ويژه‌اي به تشکيل کميته‌ فني در راه‌آهن دارم و ان‌شاءالله هر چه زودتر کميته‌ فني را با حضور سه تا پنج نفر از بزرگان فوتبال تشکيل خواهيم داد که مطمئنا نظرات و مشورت‌هاي آنها کمک زيادي به پيشرفت راه‌آهن خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا