گوناگون

اصفهان قهرمان بازی‌های الکترونیک کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اظهار داشت: در نخستین دوره رسمی مسابقات بازی‌های الکترونیک کشور که به میزبانی ما در مجموعه ملی اصفهان برگزار شد، تیم اصفهان با 13 امتیاز روی سکوی قهرمانی ایستاد.

محمد مهدی کاظمی افزود: تیم‌های فارس و تهران هر کدام با 5 امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند؛ این مسابقات که در 4 رشته فیفا، پِس، کانتر و دوتادو برگزار شد که در رشته فیفا2015 نوید برهانی و محمد ابراهیمی از اصفهان و خشایار ثابت از بوشهر اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته پِس 2013 امیرحسین احمدی از تهران، سعید مجتهد زاده از البرز و صفری از قم اول تا سوم شدند؛ در دوتادو فارس اول، قزوین دوم و بوشهر سوم شد و در رشته کانتر اصفهان، سمنان و آذربایجان شریقی اول تا سوم شدند که در مجموع تیمی اصفهان با 13 امتیاز بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا پیش از این مسابقات با این شکل و شمایلی که ما برگزار کردیم نبود و هیات تقبل اسکان و تغذیه بازیکنان را برعهده گرفت که این برای نخستین بار در کشور بود و از سوی دیگر نخستین بار است که به نفرات برتر حکم قهرمانی از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی اعطا شد.

کاظمی بیان داشت: مسابقات با استقبال بسیار خوبی روبرو بود و بیش از 250 بازیکن در رقابت‌ها حضور داشتند و نفرات برتر نیز به عنوان بازیکنان تیم ملی انتخاب و تا سال آینده که مسابقات بعدی برگزار شود در تیم عضویت دارند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا