گوناگون

اطلاعيه باشگاه استقلال درباره جدايي رحمتي

 سيدمهدي رحمتي در جلسات حضوري و مکالمات تلفني مختلف با علي نظري‌جويباري، معاون ورزشي و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال سه شرط را درباره حضور مربي مورد علاقه خود و عدم حضور دو همکار فعلي امير قلعه‌نويي در فصل آينده تعيين کرد که از نظر باشگاه استقلال و قوانين فوتبال حرفه‌اي، پذيرش اين شروط امکانپذير و قانوني نبود. اگر چه ايشان در آخرين مذاکره خود اعلام آمادگي کردند که مربي مورد علاقه خود در فصل آينده در استقلال حضور نداشته باشد اما مربي فعلي دروازه‌بانان تيم استقلال هم کنار گذاشته شود!

باشگاه فرهنگي – ورزشي استقلال با انتشار اطلاعيه‌اي، مواضع مکتوب خود را درباره دلايل جدايي سيدمهدي رحمتي از اين باشگاه اعلام کرد.

در متن اين اطلاعيه که در سايت باشگاه آمده نوشته شده است:

1 – مذاکره باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات با ساير دروازه‌بان‌هاي ليگ برتر حق طبيعي و قانوني اين باشگاه است و هر گونه مذاکره در همين چارچوب صورت گرفت.

2 – نام سيدمهدي رحمتي در ليست بازيکنان معرفي شده از سوي سرمربي تيم بزرگسالان به مديرعامل باشگاه استقلال جهت مذاکره و تمديد قرارداد وجود داشته و مذاکره با ايشان در همين راستا صورت گرفته است. (نامه و درخواست مکتوب امير قلعه‌نويي در اين مورد در تاريخي که حکم مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال صادر شده در دبيرخانه باشگاه استقلال موجود است.)

3 – انتخاب مربي دروازه‌بانان و دستياران جزو مسئوليت‌هاي سرمربي است و در فوتبال حرفه‌اي روز دنيا بازيکني نمي‌تواند در اين مورد تصميم‌گيرنده باشد.

4 – سيدمهدي رحمتي در جلسات حضوري و مکالمات تلفني مختلف با علي نظري‌جويباري، معاون ورزشي و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال سه شرط را درباره حضور مربي مورد علاقه خود و عدم حضور دو همکار فعلي امير قلعه‌نويي در فصل آينده تعيين کرد که از نظر باشگاه استقلال و قوانين فوتبال حرفه‌اي پذيرش اين شروط امکانپذير و قانوني نبود. اگر چه ايشان در آخرين مذاکره خود اعلام آمادگي کردند که مربي مورد علاقه خود در فصل آينده در استقلال حضور نداشته باشد اما مربي فعلي دروازه‌بانان تيم استقلال هم کنار گذاشته شود!

5 – مستندات و شواهد مربوط به اظهارات رحمتي درباره شروط عنوان شده موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

6 – باشگاه فرهنگي – ورزشي استقلال از زحمات و نقش‌آفريني کليه بازيکنان جدا شده از اين تيم تشکر و قدرداني مي‌کند و ضمن آرزوي موفقيت براي همگي اين نفرات، نام آنها براي هميشه در تاريخ پر افتخار باشگاه استقلال ثبت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا